رییس جمهور منتخب 1400


سلام

به عنوان یک فرد که حدود 10 سال در حوزه صرافی و کریپتو کارنسی فعال بوده ام سوالاتی از شما دارم.

من از جانب یک تیم چند صد نفره که بخشی از جامعه کریپتو کارنسی ایران هستیم و به عنوان یکی از شرکتهای این حوزه که بیش از چند ده هزار نفر در آن کسب درآمد حلال میکنیم و همیشه تلاش کرده ایم اصل شفافیت را مبنای کار خود قرار دهیم دغدغه هایی دارم که مایلم از شما بپرسم.

جناب رییس جمهور آینده ما بدون هیچگونه حمایت مالی و و حتی معنوی از سمت دولت در چند سال گذشته تلاش کرده ایم با سرمایه شخصی شرایطی را فراهم کنیم که مردم کشورمان بتوانند بدون نگرانی از بابت تحریمها و مانند سایر مردم دنیا رمز ارز مبادله و استخراج کنند. بر کسی پوشیده نیست که در شرایط اقتصادی فعلی و تحریمهای ظالمانه ای که از سمت مخصوصا آمریکا بر ما تحمیل شده است، رمزارز ها تا چه اندازه میتوانند به کم اثر کردن این اقدامات یک سویه کمک کنند. تا کنون هیچ نهادی ما را به رسمیت نشناخته است و همیشه دیوار ما از همه کوتاه تر بوده است. وزارت صنعت استخراج رمز ارز را به رسمیت میشناسد و همزمان بانک مرکزی و برخی نهادهای دیگر و برخی مسولین مبادله آن را غیرقانونی میدانند. تا به امروز هیچ قانونی در این خصوص تصویب نشده است و همه فعالین این حوزه با خوف و رجا در حال فعالیت هستند، باز هم نیک میدانید با تکنولوژی نمیتوان جنگید، این جامعه باشد یا نباشد تبادلات رمز ارز به طریقی صورت خواهد گرفت، دنیای امروز دنیای ارتباطات است و مردم ایران لایق بهترین ها. گروهی اعتقاد به حذف این جامعه دارند و گروهی به دنبال انحصاری کردن آن. ما آنچه داشته این در طبق اخلاص قرار داده ایم، برایمان در آمریکایی که هرگز ندیده ایم پرونده تشکیل میشود، حتی تحریممان میکنند و ما همچنان برای خدمت به مردممان تلاش میکنیم.

رییس جمهور آینده لطفا صراحتا بفرمایید، سیاست شما در مواجه با این جامعه چیست؟ آیا شما هم قصد دارید بدون حمایت و با بی تفاوتی از کنار این موضوع گذر کنید و شرایط را بسپارید به هرنهادی که قویتر بود و چماقش بزرگتر. اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی ما را به رسمیت نمیشناسد و جواز فعالیتی برای ما صادر نمیکند چون مرکز توسعه تجارت الکترونیک حاضر نیست نماد اتماد الکترونیکی برای ما صادر کند چون بر این باور است که این فعالیت قانونگذاری نشده است، و حتی آن را بعضا غیر قانونی میدانند. با تکیه بر چه قانونی آن را من نمیدانم.

جناب رییس جمهور آینده در احادیث ما آمده است بهای مال مسلمان به اندازه خون اوست، آیا ما که تلاش کرده ایم با خون دل کسب و کاری بنا کنیم و برای عده ای از جوانان کشورمان شغل ایجاد کنیم، کار اشتباهی کرده ایم. یا شبهه ای در آن وجود دارد که با ما اینطور رفتار میشود. تا به اکنون با هر نهاد و سازمانی که درخواستی از ما برای نحوه کارکردمان داشته اند صادقانه و بدون هیچ پنهان کاری همکاری کرده ایم. رهبر عزیز انقلاب سالهاست شعارهایی که برای هر سال انتخاب میکنند بر پایه اقتصاد است و امسال هم سال تولید، حمایت و مانع زدایی . ما سربازان وطن هستیم و برای کشورمان از هیج کوششی دریغ نمیکنیم، ما برادریمان را ثابت کرده ایم. لطفا بفرمایید شما برای مانع زدایی و حمایت از کسب و کارهای ما چه برنامه ای دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *