بازهم رمز ازر


شرایط را خوب ببینید، هرکس برای خودش یارکشی میکند، یاد یک تیایر تلویزیونی افتادم که دو زن هر دو ادعای مادری دختری را داشتند، قاضی حکم کرد از دو طرف دستان دختر را بگیرند و بکشند و هرکس برنده شد، دختر از آن اوست، دو زن دستان دختر را گرفتند و کشیدند، ناگهان یکی از زن ها که دید دختر دردش گرفته است، دستانش را رها کرد و زن دیگر دختر را در آغوش گرفت و به قاضی گفت دیدید دختر من است، قاضی رو به زن کرد و گفت تو مادر واقعی نیست و زن دیگر مادرش است، زیرا که تو فقط میخاستی که برنده شوی و درد کشیدن دختر را ندیدی ولی زن دیگر که مادر واقعی او بود نتوانست درد دخترش را ببند و دستش را رها کرد. دختر را به مادرش برگردان. اشک های مادر و دختر و آن زن جاری بود، مادر و دختر اشک وصال میریختند و زن مدعی اشک تمساح. حال شده قصه رمزارزها، همه اشک میریزند ولی کدام اشک واقعی است و کدام اشک تمساح، الحق که چنان حرفه ای هم در نقش خود فرو رفته اند و خود را دایه دار کل این حوزه میدانند که اگر گذشته ای عده ایشان را نمیدانستم من هم شک میکردم. خود را بگذارید بجای شخصی در راس و دلسوز نظام که میخواهد با توکل بخدا و با وجود همه زخم زبان ها وارد میدان شود و کمک کند که این حوزه سر و سامانی بگیرد تا حداقل منافع ملی وطنمان در خطر نیفتد. کدام اشک واقعی است و کدام اشک تمساح، هر دو گروه و شاید گروههای بیشتر هم به واسطه های مختلف خود را به بالا هل داده اند و ادعای دلسوزی برای نظام و کشور هم میکنند. مجلس و دولت جدید و سایر ارکان نظام هم مدام با این و آن جلسه میگذارند که حقی ناحق نشود. اینجاست که باید حاکمیت هوشمند باشد و از دلسوزان انقلاب و نظام و آنها که سالهاست برادریشان را به نظام ثابت کرده اند استفاده کند، باید از متخصصان این حوزه استفاده کند، شتاب زده رفتار نکند، بداند و البته که میداند قانونگذاری درست زمان میبرد، بداند و با آگاهی به خصومت آمریکا و نوکرانش با ما قدم بردارد.

عده ای از همین ها که دائم اشکشان همه جا جاریست نوکران دشمنان قسم خورده ما هم اگر نباشند،کارهایشان خواسته یا ناخواسته در جهت تامین منافع آنهاست.

ما جایی ببینیم یکپارچگی نظام و کشورمان ممکن است آسیب ببینید دست دخترمان را رها میکنیم، برای کشورمان برای انقلابمان برای همه آرمانهای مقدسمان.

آنقدر اطمینان داریم که میدانیم قاضی ما هم پیر این کارست ، دلیل هر کار را میفهمد و اجازه جولان به دشمن نخواهد داد.

تا الان هم هرچه کردیم برای وطنمان بوده، کاسبی کردیم در راه رضای خدا، آتش به اختیار فرمان بردیم به دستور رهبرمان، ولی الان بیشتر از قبل به کمکتان نیاز داریم. به کمکتان نیاز داریم تا وارد میدان شوید و سره را از ناسره تمیز دهید. این دیگر کار شماست. یک فرصت بزرگ در پیش داریم در راه سربلندی ایرانمان که عده ای میخواهند خود را مالک کل آن بدانند، از همینجا میگویم ، این مملکت جای رژه شما نیست. این مملکت ، دیگر جایی برای رانت خواران ندارد. ما هرچه میکنیم و خواهیم کرد در راستای منافع ملی کشورمان بوده و کارنامه مان هم مشخص و روشن است و حتی آمریکای حقیر برای ما پرونده سازی کرده است که البته بدرک، سالهای سال است در همین کشور بوده ایم و همینجا خدمت کرده ایم. شما هم اگر چیزی برای عرضه دارید مردانه به میدان بیایید و بگویید که هستید و پشتتان به کشور خودتان گرم است یا جایی دیگر. بترسید از روزی که جر کفن هیچ با خود نخواهید برد، بترسید از روزی که حق کسی را خورده باشید. بترسید از روزی که رسوا شوید. تا دیر نشده است برگریدید به خط نظام ، برگردید و برای کشور خودتان خدمت کنید. باور کنید هیچ کس آنسوی آب ها دلش نه برای ما نه برای شما میسوزد. ما، همه ما اگر دست به دست هم دهیم زیر پرچم مقدس سه رنگمان هیچ قدرتی نمیتواند از بینمان ببرد. ولی اگر عملمان برای رضای خدا و منافع ملی و کسب حلال نباشد ، زود باشد که رسوا شویم.

خدای مهربان حافظ ایران اسلامیمان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *