برسان سلام ما را


از بانک مرکزی، مجلس، هر نهاد دیگه ای که خودش را صاحب نظر در حوزه رمز ارزها میداند، صمیمانه و عاجزانه درخواست میکنم یک بازه زمانی از زمان ارزشمندشان رو به این حوزه اختصاص بدن و بجای رفتارهای سلیقه ای و هجمه های رسانه ای تصمیمی درست و عاقلانه بگیرن که هم به نفع مردم باشه، هم حق کسب و کارای این حوزه پایمال نشه و هم به اقتصاد مملکت کمک بشه. گاهی برخی خبرها را در رسانه هایی میخوانم که نشان از کمترین آگاهی از این حوزه میدهد. افرادی که مردم را سرمایه گذاری در بورس تشویق میکردند هیچ صدایی از ایشان نیست. و حالا نوبت بازار کریپتو کارنسی هست که با توپ و تانک به آن حمله کنند. کاش افرادی که خود را مسول میدانند و بیانیه و خبر کار میکنند قدری از ماهیت کریپتو کارنسی و کمکی که در شرایط فعلی میتواند به اقتصاد کشور کمک کند میدانستند. کاش میدانستند کلید خصوصی و کلید عمومی یک ولت چیست. کاش وقتی صحبت از خروج ارز میکردند قدری بیشتر درباره ماهیت این حوزه تحقیق میکردند، هرچند بعید میدانم ندانند که در شرایط تحریم اساسا بحث ورود و خروج ارز به مانند زمانی نیست که با یک اقتصاد بدون تحریم روبرو هستیم و معادله ها تغییر میکند. کاش کمی فکر میکردند و خود را مسول اجرای سیاست مانع زدایی و حمایت که دغدغه رهبر انقلاب هست میدانستند.

کاش قدری فکر میکردند رمزارزها آینده ما هستند، و حالا با منابعی که در اختیار داریم میتوانیم یک فرصت ازین موقعیت بسازیم یا با توپ و تانک از روی افرادی که خود را وقف این بازار و خدمت به مردم کرده اند رد شویم و فکر کنیم برنده شده ایم.

نه تنها ما بلکه همه فعالین این حوزه که بصورت شفاف درحال فعالیت هستیم همیشه خود را در قبال سرمایه های مردم مسول میدانیم و مجددا آمادگی خود را برای برگزاری نشست با هر نهاد ذیصلاح اعلام میداریم.

ما سربازان وطن هستیم، سربازانی خسته ولی امیدوار که چیزی برای از دست دادن نداریم و وظیفه خود را در این شرایط اقتصادی و تحریم تلاش برای استفاده از تکنولوژی برای خدمت به انقلاب ، کشور و مردمان میهنمان میدانیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *