خلا قانونی مساوی تخلف از قانون نیست


در همه جای دنیا فناوری های جدید عمدتا قبل از پیدایششان قانونی نداشته اند که در چارچوب آن عمل کنند.

استارتاپ ها خصوصا در حوزه فناوری مالی و بالاخص رمزارزها تلاش کرده اند با ایجاد نوآوری و با هدف ارتقای اقتصاد و کمک به هموطنانانشان با رعایت قوانین جاری کشور به فعالیت بپردازند،طبیعتا از قبل قانون مدون و مشخصی برای رمزارزها وجود نداشته. ولی اینکه الان به چند بخشنامه و دستورالعمل استناد شود و فعالیت یک قشر از تلاشگران کشور غیر قانونی خوانده شود و یا نام آنها در کنار سایتهای قمار آورده شود بدور از انصاف است.

چندین سال است که شعارهایی که هر ساله مقام معظم رهبری برای سال جدید انتخاب میفرمایند بر مبنای اقتصاد است و معظم له همیشه دغدغه معیشت مردم و رونق اقتصادی را داشته اند.

همه دلسوزان نظام هم همیشه دغدغه معیشت مردم را داشته اند ، حال که عده ای با تکیه بر دانش بومی متخصصان ایرانی ابزاری را برای تبادلات مالی شفاف ایرانیان بوجود آورده اند که میتواند به رونق اقتصادی کشورمان در شرایط تحریم کمک کند انصاف نیست با کج خلقی و بی سلیقگی نتیجه زحمات آنها را به باد فنا بدهیم و دشمنان خود را خوشحال کنیم.

دولتی مانند آمریکا در هرجای دنیا همیشه بدنبال تضییع حقوق ضعفا و مصادره اموال بالخصوص ایرانیها است. ما بستری فراهم کرده ایم که بدون نگرانی یا بهتر است بگویم با کمترین نگرانی ایرانیان بتوانند رمزارزها را با یکدیگر مبادله کنند، ازین پتانسیل حتی برای واردات و صادرات کالا در شرایط تحریم نیز میتوان استفاده کرد. رمزارزها برای ایران و برای کل جهان بسیار فرصت مناسبی است بتوانند فرصت تجارت با دنیا بدون نیاز به دلار آمریکا را با یک حرکت آهسته و پیوسته آغاز کنند.

طبیعتا هر فناوری جدید خلاهای قانونی نیز دارد. ما همواره تلاش کرده ایم هرچه میکنیم بر مبنای قوانین جاری کشور باشد، یکی از مهمترین تلاشهای ما احراز هویت دقیق و بدون اغماض مشتریان بوده است تا خدای نکرده از منشا های غیرقانونی هیچ گونه سرمایه ای وارد سیستم ما نشود. همه سیستم ما شفاف و قابل ارائه به دستگاه قضایی است.

ما برای ایرانمان سربلندی میخواهیم ، برای هموطنانمان شادی و برای همه انسان های روی زمین دل خوش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *