پولدار شدن با تپ کردن


سناریو: بهترین راه برای پولدار شدن این است که وعده پولدار شدن به مردم بدهی، حالا پکیج فروشی باشد و یا کلیک کردن. ممکن است روش اجرا فرق داشته باشد ولی ماهیت همه یکی است، ما به شما راهی نشان میدهیم که بدون زحمت پولدار شوید.

قصه این روزها: های ملت جمع بشوید و هی روی گوشی هایتان بزنید تا ما معروف تر بشویم و کاربرهای بیشتری جذب کنیم و هی سکه بگیرید که این سکه ها قرار است بزودی پولدارتان کند، تازه ترفندهای اینکه چطور سکه بیشتری جمع کنید را هم خودمان از کانال های دیگر به شما میگوییم تا پولدار تر شوید، شما تا میتوانید ما را به دیگران بیشتر معرفی کنید.هرچقدر کاربران ما بیشتر باشند، قدرت ما بیشتر است. یادتان باشد هدف این است که شما پولدار شوید ولی خوب راه پولدار شدن شما از پولدار شدن ما میگذرد. ممکن هم هست بعد از پولدار شدن ما نوبت به شما نرسد.

وعده آنقدر شیرین است که پیام جوین شدن کانتکت هایم به تلگرام هر روز بیشتر میشود، یکی دو نفرشان مرحوم شده بودند. آن خدا بیامرزها هم آمده اند که از قافله عقب نمانند.

واقعیت ماجرا: این روی گوشی زدن ها کسی را پولدار نمیکند، شاید این کوین ها در صرافی هایی لیست شوند و با پامپ و دامپ ارزششان هم بالا پایین شود و شاید دوزار هم کاسب شویم، ولی من تصور میکنم که ارزش وقتی که برای آن میگذاری را ندارد. صرافی ای هم که این توکن را لیست میکند خودش هم شریک ماجراست. منظورم از دوزار واقعا دوزار است،پروژه هایی مانند نات کوین هم اگر عایدی برای کسی داشتند در برابر زحمتی که کشیدند ناچیز بود.

دنیای بازی های کریپتویی چه میشود؟ این پروژه های روی گوشی زدن مانند نات کوین و یا همستر از نظر من اصلا بازی نیستند، اینها هم روش جدیدی برای جذب کاربر و استفاده از آنها برای اهداف بعدی هستند. شرکت هایی که این پروژه ها را لانچ میکنند و میتوانند اعتماد کاربر را جلب کنند، از سود حاصله دوباره میتوانند پروژه هایی مشابه لانچ کنند و به کاربر پول ندهند و یا یک دارایی دیجیتالی بی ارزش و یا کم ارزش در پلتفرمهای خودشان بدهند. (مثلا یک تکه زمین در پتفرمی که خودشان ساخته اند) بدانیم یکی از با ارزشترین و گرانترین دارایی یک شرکت اطلاعات کاربرانش هست، حتی یک شماره تلفن ساده و یا آیدی تلگرام میتواند به جهت استفاده های تبلیغاتی و یا تحلیل دیتا مورد استفاده قرار بگیرد، پس نگوییم که اطلاعات من به چه درد کسی میخورد، سر داشتن اطلاعات بیشتر از شما همیشه بین شرکت ها جنگ است. و حتی اطلاعات شما معامله هم میشود، در برخی از سرمایه گزاری ها که روی شرکتی انجام میشود، سرمایه گزار فقط دیتای شرکت را میخواهد و سهمی از سود شرکت را نمیخواهد. این را عرض کردم که متوجه اهمیت اطلاعات کاربری خود باشید.

هجمه تبلیغاتی: این همه اینفلوئنسر با قدرت در حال تیلیغ همستر هستند، دلیلش ساده است از هر ثبت نام شما سکه نصیبشان میشود، حالا اگر در آخر پروژه اصلا به صرافی ها راه پیدا نکرد هم چیزی از دست نداده اند.

نکته مهمی که از نظر من نیاز به تامل دارد این است که جمیع این فعالیت ها و بازیهای کریپتویی مردم را برای بردن به نسل جدید زندگی آمده میکنند، مثلا من تصور میکنم آرام آرام در بازیهای کامپیوتری توکن های رمزارزی را برای خرید آیتم ها بتوان استفاده کرد و یا با سایر بازیکنان بتوان با کریپتو مراوده داشت.

پیش بینی میکنم که بزودی ربات های مشابه همستر و نات کوین قارچ گونه رشد کنند و با اطمینان عرض میکنم اکثریت آنها پروژه های کلاهبرداری و پانزی خواهند بود.

در مجموع ضمن تاکید به این نکته که این اصطلاحا بازیها ارزش وقت تلف کردن ندارند، توصیه میکنم اگر به هر دلیل تمایل به بازی دارید، به محض اینکه سکه تان قابل فروش بود این کار را انجام دهید و منتظر گران شدنش نباشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *