چرت و پرت کوین


در شبکه های اجتماعی عده زیادی هستند که میخواهند مردم را پولدار کنند، البته با تبلیغات مسخره و مزخرفشان یک عده را در دام خود گرفتار میکنند تا پول بدهند و پکیج های موفقیتشان را بخرند و خودشان با فروش پکیج پولدار شوند و خریدارهای بینوا هم اگر پولدار نمیشوند تقصیر خودشان است.

بعد از این همه سال کار کردن در حوزه آنلاین صراحتا میگویم هیچ روش یک شبه و یک ماهه و چند ماهه ای برای پولدار شدن نیست و همه این تبلیغات مزخرف برای خالی کردن جیب من و شماست. آخر مگر شرکتی دیوانه است برای کلیک کردن های شما پول های هنگفت بدهد.

یک قسمت ازین مسخره بازیها سمت کریپتو کارنسی ها آمده است و با وعده گران شدن کوینی ملت را تشویق میکنند که آن کوین ها را خریداری کنند و بعد با پامپ و دامپ های برنامه ریزی شده سعی میکنند قربانی را حریص تر کنند تا پول بیشتری بدهد.

هر روز هم یک چرت و پرت کوین جدید معرفی میکنند، یا مثلا اخیرا با تیلیغ اینکه شما با کلیک کردن میتوانید چرت و پرت کوینی به نام نات کوین را بدست بیاورید. ملت را علاف و مسخره خودشان کرده اند.

والا بلا! ازین خبرها نیست. برای پول در آوردن علاوه بر سخت کار کردن باید هوشیار هم بود. هر آموزشی را اراده کنید میتوانید در یوتوب به رایگان پیدا کنید. نیاز به خریدن پکیج و کلیک کردن نیست. مطمئن باشید هیچ کدام ازین کارها برای شما عایدی نخواهد داشت. فقط وقت و انرژی خود را صرف پر کردن جیب عده ای سودجو میکنید.

والسلام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *