پلیس امنیت اقتصادی


رییس پلیس امنیت اقتصادی، امروز در مصاحبه ای فرموده اید که صرافی های مجازی فاقد مجوز هستند و در سرفصل جرایم اخلال در نظام اقتصادی ريال فرار مالیاتی و پولشویی مورد رسیدگی قرار میگیرند.

بنده به نمایندگی از تعدادی از فعالان حوزه رمز ارزها مینویسم خطاب به شما، ازینکه به این حوزه توجه دارید سپاسگزارم. در نوشته های دیگر حقیر و همینطور بیانیه هایی که انجمن های مردم نهاد همچون انجمن بلاک چین و انجمن فین تک و و نظام صنفی هم می توانید مشاهده کنید، همه فعالان این حوزه از قانون مندی و نظارت استقبال میکنند، بگذارید خلاصه آنچه گذشت را با هم مرور کنیم، سالهاست ما در رفت و آمد با بانک مرکزی هستیم، طرح پیشنهادی دادیم، مکتوب کردیم ، حتی از زمانیکه هنوز جناب آقای همتی سکان دار بانک مرکزی نشده بودند هم ما میرفتیم و می آمدیم ولی هیچ همکاری با ما نشد، طرح هایمان هست، دستور بدید رونوشتش را برایتان ارسال میکنیم، حدود دو هفته پیش رییس محترم مجلس خطاب به رییس محترم بانک مرکزی نوشتند که باید حوزه رمزارزها سر و سامان بیابد و بانک مرکزی تصمیم گرفت کلا درگاههای ریالی ما راببندد، از همان روز ما و نمایندگانمان رفت و آمدشان به مجلس شروع شد، تلاش کردیم شفافیت کارمان را به آنها نشان دهیم و تلاش کردیم بگوییم ما هرچه میکنیم در راه خدمت به کشور و نظاممان است و بس.

خوشبختانه باز هم از ما دعوت کردند با معیت نمایندگان نظام صنفی، انجمن بلاکچین و انجمن فین تک به خدمت گروهی از نمایندگان مجلس و کمسیون اقتصادی رسیدیم و همه چیز را برایشان گفتیم. استقبال کردند، از فرصت های این حوزه گفتیم و از زمان طلایی که نباید از دست بدهیم. ازین گفتیم که اگر ما نباشیم چه اتفاقاتی ممکن است بیفتند، ازین که کلاهبرداری بیشتر میشود و نااهلان از مردم سواستفاده میکنند و فرصت برای جولان افرادی که فیشینگ میکنند و در تلگرام کلاهبرداری میکنند زیادتر خواهد شد، و نشان دادیم که حتی همین خبر باعث شده است سرمایه های زیادی از مردم روانه صرافی های خارجی شود و از دسترس ما خارج و اینکه کی آمریکا این سرمایه ها را تحریم میکند خدا میداند. جناب رییس پلیس ما، بچه های همین انقلاب، داریم تلاش میکنیم و از جان مایه میگذاریم. آن طرف دنیا در کشور دشمن قسم خورده مان تحریم میشویم و پرونده برایمان تشکیل میدهند، ولی دلمان خوش است به خدمتی که میکنیم به ارزشی که می آفرینیم. آنقدر گفتیم و گفتیم تا خوشبختانه تا حدی به دیدگاه مشترکی رسیدیم که کارگروهی تشکیل دهیم از آنان که مسولند و ما که سربازیم تا انشالله بتوانیم چارچوبی را برای فعالیت های افرادی که در این حوزه تلاش میکنند و مردمی که به آن علاقه مند هستند تدوین کنیم.

جناب رییس پلیس، گردن ما از مو باریکتر است، آمریکا برای ما کم نگذاشته، ما آتش به اختیار وارد این حوزه شدیم، و هر روزی که میگذرد فشار بر ما بیشتر میشود ولی تلاشمان کم نمیشود، خسته میشویم ولی امید به اینکه به اندازه سر سوزنی برای سربلندی کشورمان مفید باشیم به ما انرژی میدهد و دوباره راه را ادامه میدهیم. ما به همه نوشتیم و گفتیم. ما از قانونگذاری در این حوزه حمایت میکنیم، و هیچ یک از ما دوست ندارد فضا خاکستری بماند. امسال را رهبرمان سال حمایت و مانع زدایی نامیدند، ارزش رمز ارزها و پتانسیلی که دارند دیگر بر کسی مستور نیست، اگر با اعدام ما مشکل حل می شود، سر ما در برابر کشورمان هیچ نمی ارزد. بدانید هرچه کردیم و میکنیم برای رشد اقتصاد ایران و سربلندی آن است،ما پلیس را ملجا میدانیم و پناه. امیدواریم شما هم با سعه صدر با موضوع برخورد کنید و کمک کنید برای مانع زدایی و سر و سامان دادن به این حوزه. انشالله که خداوند همه ما را مورد عنایت و رحمت خودش قرار دهد.

یا علی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *